Panasonic TX-L47WT60E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Panasonic TX-L47WT60E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Anoniem 29-11-2013
Geschreven voor: Panasonic TX-L47WT60E

Via ING rentepuntenwinkel deze TV van de week gekocht, echt een mooie aanbieding. Het beeld van deze TV is werkelijk subliem. Mogelijkheden te over, internet werkt super (via LAN aangesloten) geluid gaat over mijn yamaha receiver (echt top) en voor mij is de 47 inch groot genoeg. De voet mag van mij iets minder hoog, maar dat mag de pret niet drukken Al met al een zeer tevreden gebruiker.

Anoniem 15-02-2014

Hallo Vladimir,

Ik heb een hd recorder van ziggo en maak dus eigenlijk geen gebruik van de twin tuner.

Ik heb toch geprobeerd om met een externe HDD wat op te nemen. CAI Kabel rechtsteeks op TV aangesloten.
Ned 1 wordt via de kabel gratis weergegeven in HD.
De externe HDD ook op de tv aangesloten.
Deze wordt door de tv geformateerd en daarna kun je opnemen.
(Met een USB stick werkt het niet)Heb vervolgens via de tv gids een programma ingesteld en jawel, hij neemt netjes op.
Maar ik kan je niets vertellen of je tijdens het opnemen ook naar een andere zender kan kijken met de Twin Tuner.
Via de ziggo hd recorder kan dat natuurlijk wel, maar daar heb jij niets aan.

je natuurlijk zo ontvangen in HD via de kabel.

bv. Ned. 3, neem Ned. 1 op via de HDD (Twin Tuner)= geen probleem. Daarnaast kan ik ok tegelijkertijd via de HD recorder van Ziggo bv. Ned. 2 opnemen.

vladimir 12-02-2014

Beste Gunther,
deze tv is voorzien van een twin tuner en opneemmogelijkheid op HD. Hoe werkt het in praktijk, het opnemen van een andere zendewr dan waar je naar kijk en moet je een HD schijf hebben met eigen stroomvoorziening? Dus geen USB stick neem ik aan. Kunt je daar iets over vertellen?